Team Kimberlin Post of the Day


Here are some interesting data points—

Brett Kimberlin changed the name of his 501(c)(4) not-for-profit from VelvetRevolution.US to Protect Our Elections/EMPR Inc.

There is a web domain called empr dot media that purports to be the “#1 independent citizen media about Ukraine.”

At the bottom of the  empr dot media home page, there’s some greyed-out fine print which begins, ” This website developed and runs on donations received from JTMP (US), …”

Brett Kimberlin’s 501(c)(3) not-for-profit is called Justice Through Music Project and operates a website called jtmp dot org.

The empr dot media website is one of four domains hosted on the same server as breitbartunmasked dot com. The other two domains on that server are breitbitnews dot com (one of Bill Schmalfeldt’s abandoned sites) and xeonhosting dot net (the service provider).

The Gentle Reader may draw whatever conclusion he will from these facts.

Another Sock Puppet


As part of his extended snit fit after losing the Hoge v. Schmalfeldt peace order case, Bill Schmalfeldt wrote that the @BillSchmalfeldt (now known as @TimeSkipRadio) was his “one and only” Twitter account.

Really? Last week, his @hamiltonpigg account was still up. This week, let’s take note of this twitter account:breitbit_twitter

The Cabin Boy acknowledged it as his in a post he made today (No, I won’t link to it.), and the Breitbit News website was till active as 3 pm ET this afternoon. (Gotcher Team Kimberlin paraphernalia right here, folks!)breitbitnews

Alexa shows the site as having no detectable traffic.

Why would Bill Schmalfeldt write that he had only one Twitter account when, in fact, he had many? Did he have so many sock puppet accounts that he forgot about some? Or was he lying? Or both?